Currently Browsing: Bez kategorii

Zainspirowana lasem

Są takie miejsca, które uwielbiam odwiedzać i mogłabym spędzić tam każdą chwilę mojego życia. Bez żadnej wątpliwości zaliczam do nich lasy. Mają w sobie jakąś magiczną siłę, tajemniczość, są po prostu piękne. Dlatego jeśli kiedyś będę miała dom, to na pewno będzie to dom w lesie 🙂 Tymczasem dla lepszej wizualizacji celu, otaczam się właśnie […]

CONTINUE READING

W te wakacje zrób coś dla siebie!

Wakacje to czas kiedy wszystko spowalnia, w mieście mniej korków, w sklepach mniej ludzi, wszyscy jakoś bezwiednie zwalniamy. Idziemy na urlop, wyjeżdżamy na kilka dni do dziadków, albo w jakieś piękne miejsce o którym marzyliśmy cały rok. Nie ma szkoły, dlatego więcej czasu spędzamy z dziećmi, pokazujemy im nowe rzeczy i staramy się jak najatrakcyjniej […]

Najpiękniejsze polskie marki ubraniowe prosto z Instagrama!

Od dwóch lat staram się bardzo ograniczać zakupy ubraniowe i całkiem nieźle mi to wychodzi. Co prawda miałam silne postanowienie całkowitego zaprzestania kupowania ubrań ale kolejne wyprzedaże u moich koleżanek tak bardzo mnie kusiły, że w końcu odkupiłam od nich kilka rzeczy. Do tego jakieś cztery razy kupiłam ubrania w sklepie, co na mijające niedługo […]

Świętokrzyskie na weekend – Muzeum Wsi Kieleckiej

Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni to jedna z obowiązkowych atrakcji podczas zwiedzania Świętokrzyskiego. Bez wizyty w tym malowniczym skansenie, z całą pewnością nie możemy powiedzieć, że widzieliśmy wszystko co najlepsze w tym regionie. Do tego to idealne miejsce na spacer w otoczeniu natury, z dala od ludzi albo z minimalną ich ilością 🙂 Do tego […]

Pieszo i beztrosko. O sztuce spacerowania.

Przede mną kolejne piękne lato. Zaczęło się wyjątkowo upalnie i słonecznie, czasem wręcz męcząco! Ale też bardzo przyjemnie, fajnymi wyjazdami, czasem spędzonym z najbliższymi i tylko ze sobą. Uwielbiam lato, dlatego bardzo staram się pielęgnować każdą jego chwilę i wycisnąć z niego wszystko co najlepsze. Razem z początkiem mojej ulubionej pory roku w moje ręce […]

Hiacynty w szkle

Luty to miesiąc w którym bardziej myślimy już o zbliżającej się wiośnie, niż o odchodzącej zimie. A skoro za oknem coraz cieplej, to z utęsknieniem wypatrujemy pierwszych oznak wiosny, czyli kwitnących kwiatów cebulowych. Pomagają nam w tym sklepy, w których pojawiają się też coraz częściej cebulki tulipanów, hiacyntów i żonkili. W moim mieszkaniu w lutym […]

Talaria Resort & Spa czyli idealny dziewczyński weekend!

Tradycyjnie na początku roku wyjeżdżamy z dziewczynami na weekend do Spa. To czas z dala od domowych obowiązków, od pracy, rodziny, za to z najlepszymi koleżankami, pysznym jedzeniem, chodzeniem cały dzień w szlafroku i totalnym nic nierobieniem. Kolejny raz wybrałyśmy Talarię i było cudownie! Powiem więcej! Cudowniej niż rok temu <3 Tutaj liczysz się tylko […]

CONTINUE READING

Trasa Transfogarska – najpiękniejsza droga w Europie!

Do odwiedzenia Rumunii trzeba mnie było trochę namawiać, nie było jej na mojej liście państw do odwiedzenia w niedalekiej przyszłości i sama nie wiem skąd brała się ta niechęć. Na szczęście minęła chwilę po przekroczeniu granicy, piękne górskie panoramy, które roztaczały się przed nami właściwie cały czas sprawiły, że bardzo chętnie tam jeszcze wrócę. Przejechać […]

Podsumowanie 2018 roku, czyli moja lista wdzięczności

Ostatni rok nie był dla mnie łatwy, wprost przeciwnie, patrząc z perspektywy czasu był ciężki. Pełen skrajnych emocji, rozpaczy i żałoby, a z drugiej strony ogromnej radości i euforii. Pomimo emocjonalnego wyczerpania, jestem mu bardzo wdzięczna za to czego się o sobie dowiedziałam i jak o swoją równowagę psychiczną walczyłam. I o tej wdzięczności dzisiaj […]

Zamek Królewski w Chęcinach

Leniwy czas świąteczny w którym zwykle siedzimy przed telewizorem i zajadamy się pysznościami warto czasem przerwać i urozmaicić spacerem na świeżym powietrzu. My te wolne od pracy dni spędzamy w Kielcach, dlatego na spacer wybraliśmy się na jeden z najwspanialszych zabytków polskich, czyli Zamek Królewski w Chęcinach. Ostatni raz na Zamku byłam ponad 20 lat […]